Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter
Jeg er oppmann for håndballaget til minstejenta. Både jeg og mannen har gitt beskjed til ungenes håndballag og fotballag at vi kan bidra på trenersiden med løpetrening/kondisjonstrening om de ønsker det. Håndball og fotball kan ingen av oss godt nok til å kunne fungere som trenere.
Jeg har tidligere vært foreldrerepresentant i bhg. et par år, klassekontakt for alle barnas klasser hvert sitt år, kasserer for klassekassa til en av ungene en stund, sittet i FAU i 4 år samt vært skolens foreldrerepresentant i PALS-teamet i 3 år.
Stiller ellers på de dugnader der vi har mulighet til å komme og kjører rundt på all verdens unger rundt om på kamper og cuper. Senest i går måtte jeg løpe hele veien hjem fra jobb (i kjole og med høye hæler, lekkert!) for å rekke kjøring til håndballkamp i innerste gokk med avgang kl 16.
Mannen har ørten verv ifm jobben sin, men for øyeblikket ikke noen ungerelaterte.
Det er nok mange av de samme som går igjen i ulike verv, men vi bor i et ressurssterkt område der mange er villige til å bidra så jeg tror nok de fleste som har mange verv har det frivillig.