Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-13, 17:49   #14
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ja, så var det den berømmelige bilstoljungelen igjen da …

Da har vi endelig knødd oss til å prøve Maxway og Hiway til Minstemor, og det blir ingen av delene. Skuldrene hennes når 1 cm under øverste selehakk, og når jeg først skal kjøpe en ny bakovervendt stol så vil jeg ha en hun sitter et par år i. Hun virket ikke voldsomt begeistret selv heller, så da er vi tilbake til scratch igjen: Britax TWE eller Brio Zento? Selgeren på butikken anbefalte oss å gå for Britax TWE framfor Britax Maxway; hun sa som sant er at hun ikke kommer til å kunne bruke MW så veeeldig lenge før den må skiftes ut. Ikke at jeg vanligvis har så veldig stor tiltro til butikkansatte på bilsikringsfronten, men på den lokale butikken har de faktisk kunnskap og fornuftige holdninger, og jeg er enig med dem denne gangen. Selgeren syntes også at det var flott at jeg ville beholde henne bakovervendt enda en stund.

Forøvrig fortsatt 17,6 kg.

Stolt bilsikringsfanatiker

Sist redigert av emin : 05-10-13 kl 18:26.
emin er ikke aktiv   Svar med sitat