Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-13, 12:33   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: München - noen som vet noe

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

kan du besøke landsbyen Berchtesgaden hvor Hitlers hus Berghof lå, og det arrangeres utflukter til det såkalte Ørneredet. Jeg har vært der, og utsikten derfra var formidabel! En times togtur unna finner du Salzburg også, nok en fantastisk by.

Jeg har vært i Salzburg tidligere, og da besøkte vi også Berchtesgaden og Ørneredet. Men jeg var bare 11 år den gangen.

Men ellers tusen takk for tips. Det er jo nesten sånn at jeg angrer på at jeg skal være så mye på konferanse.