Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-13, 14:58   #16
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kjenner til Altea, Spania?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Vi har reise ned til 2000 nå, har sett på villaer helt ned i 900 euro for en uke, og så kommer bil og mat, da. Så kommer fly opp, og det blir vel en 4-6000, avhengig av hvor flinke vi er til å finne billetter.

Vi er fem, og jeg har aldri sett en chartertur i skoleferiene til under 30 000, tror jeg.

Da har du vært ganske heldig med flybillettene ja (vi har slitt med å finne til under 10 000 for oss fire), og et ikke veldig dyrt hus. Enig i at man må opp i 30 000 for charter i skoleferien (noen reisemål er dog billigere, men det er jo ikke det som var diskusjonen), jeg anslår at vi har havnet omtrent likt for de andre oppleggene vi har hatt. Dvs; ifjor forlenget vi oppholdet med å kose oss på hotell i en liten by og fikk mye billigere flybilletter som følge av det, men sved ikke så rent lite penger i den lille byen da . Men det var fint.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat