Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-13, 09:36   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du vet folk ikke henger på FP når ...

... og fyll gjerne på med egne erfaringer.

Jeg var i et bursdagsselskap i går til en 6-åring. Av en eller annen grunn ønsket moren til bursdagsbarnet at vi foreldrene var tilstede under selskapet. Og siden jeg har en fersk skolegutt, så kommer man da i prat med folk man ikke har snakket med før. Og den ene moren brukte ca 15 minutter på å avsløre at hun ikke henger så mye på FP, akkurat.

Sitater:
- Herlighet. De nye permisjonsreglene, ass. Vi kommer bare til å ta ut ungene nå, altså. Vi gidder jo ikke å søke bare for å få nei. Da kan vi bare like gjerne reise uten å ha fått nei. Det er så mye bedre.
- Hva er egentlig poenget med å invitere så mange i bursdagsselskapene? Ungene mine får velge akkurat hvem de vil ha der selv. Noe annet skulle tatt seg ut.
- Hvorfor driver folk med disse svære bilsetene til så store unger, egentlig? Vi har puter, og det tar jo mye mindre plass i bilen.

Jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare.