Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-07, 21:17   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisested i Oslo

Jeg vet ikke helt hva du anser som dyrt. Vi hadde nylig et særdeles vellykket besøk på Eik. Det koster litt, men med tanke på hva du får igjen, så er det definitivt verdt det ... synes jeg. En treretter koster 335. Vi gikk for 5 retter for 445, og da ble tre hvileretter inkludert.

Restauranten har fått hederlig omtale i Michelin-guiden som "et meget godt måltid til en fullt overkommelig pris". Her må du bestille bord på forhånd.

Ellers er jeg enig i Dinner er et bra valg. Men de fleste hovedrettene der koster også rundt 200 kroner, og hvis du slenger på en dessert, så blir det nesten samme som Eik.