Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-07, 21:48   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betydningen av ordet "hate"

Jeg er nok av dem som godt kan finne på å misbruke dette ordet. F.eks. kan jeg si at jeg hater chevre, selv om jeg i grunnen ikke har så sterke følelser overfor oster. (Men jeg elsker fløtemysost, da!) Det er nok min måte å snakke på - jeg har en ørliten hang til overdrivelser. Hvis jeg snakket med barn, ville jeg nok moderert meg og heller brukt uttrykk som "er ikke så glad i" eller noe i den duren. Det er imidlertid kjedelig å være så presis når det handler om ting man liker og ikke liker, synes jeg.