Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-13, 11:21   #4
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmepumpespørsmål

Vi har, og jeg er så FORNØYD!
Vi bor i et hus fra midten av 70-tallet, og varmekildene vi hadde var ikke god nok, rett og slett. Å få en jevn temperatur i hele etasjen der stue og kjøkken ligger betyr mye.

En særlig vakker innretning er det riktignok ikke, men jeg er veldig lite interiørinteressert og verdsetter komfort langt høyere enn det estetiske. Men klart, dersom jeg hadde bodd i et sjarmerende gammelt hus, så hadde jeg sikkert tenkt meg om en gang eller tre først. Og helt sikkert vurdert andre alternativer.
Summingen fra den sjenerer meg ikke, men hvor mange desibel det er, har jeg dessverre ikke peiling på.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat