Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-13, 17:07   #78
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Dere som sier dere ikke har tid til hest - det er jo SÅ nedstressende og meditasjon og trening og ut i naturen på sitt beste! Vinn - vinn på alle fronter.
Tenk så mye man har igjen både mentalt og fysisk for en bitteliten ettermiddag i uka! Jeg er sikker på at det er mer verdt enn ... timesvis hos psykolog og mange PT-timer og sykkeltreninger og hva-har-du. Og dermed bidrar til at dere orker MER i jobbsammenheng og hjemmesammenheng og alt. Også får man tenkt så herlig mange tanker og løst så mange verdensproblemer mens man sitter der lsm.

Det er jo mental "utgift til inntekts erhvervelse" i aller høyeste grad
(og tenk så mye deilig aggresjon man får ut med litt møkking i stall og bæring av høyballer )

(jeg kan dessverre ikke, har ikke ridd etter at jeg fylte 25 og ødela ryggen etter et fall fra hest, men har tilsvarende erfaring med hund og hundetrening i ettertid - altså det her "meditasjons - og oppogut-aspektet". Maverick - den første hunden min storkoste seg på stallen. Lekte med hestene, dralek med pinner og løpe-etter-lek og sånt , mobbet katta, etc)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat