Sv: "Smart" telefon
Artig. Jeg ser temaet treffer en nerve hos de fleste. Folk ble veldig på defansiven.
"Haha, nå klarer jeg dessverre ikke å ta deg seriøst lenger (ikke at jeg har gjort det ellers). Desperat fordi man hører på musikk når man trener? Ja, fysj, noe så uvanlig som å trene til musikk, de må jo være gale?? :skingrestemme: Hvis du er ute etter skarp lykt, kan jeg tipse deg om at disse skumle smarttelefonene har diverse lommelykt-apper. Jeg har et par apper som omtrnet kan skape dagslys midt på natta."
Ikke si dessverre, for det kunne ikke brydd meg mindre 
Jeg syns det er tåpelig med en stor, tung boks festet til armen for å høre på musikk, når det fins snasne små mp3 spillere. Da slepper man i tillegg strålingen. Det armfestet regner jeg med Koster litt penger også.
Gratulerer med lys.
Jeg sa at lyset på min gamle mobil var sterkt og godt, og jeg mener å huske det tok litt tid før smart-telefonene kom etter.
"Jeg googlet ham og han fulgte faktisk opp med et innlegg til av samme sorten i år 2000. Etter forrige farsott av artikkelen han spå FB prøvde en avis å få en kommentar, men han ville ikke si annet at han syns det var slitsomt og han har innsett at han tok feil."
Jøss, da har du virkelig googlet hardt. For dette er eneste forumet(utenom kvinneguiden) som jeg kaller meg Andreas84 i. År 2000? 13 år siden altså, så når jeg var 15-16 år mener du? At en annen ved navn Andreas også mener noe av det samme er hyggelige nyheter.
"de uttalelsene han kommer med er jo helt latterlige."
Vennligst utdyp "Dixie"
Sist redigert av andreas84 : 14-10-13 kl 18:43.
|