Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-13, 14:37   #6
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket gulv har jeg egentlig lyst på?

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Jeg ville også ha en parkett som gikk mer over i kalde enn varme farger. Og så skulle den være hvitlasert (matt), 1-stavs og ha et rolig uttrykk uten for mange årringer eller kvister. Vi endte til slitt opp med 3 valg fra Kährs:

Oak Nouveau White

Oak Brighton

og

(Jeg vet ikke om de har alle disse typene enda, men du finner en oversikt her.)
Den siste her, som heter Tide, er 2-stavs, og tynnparkett (7 mm så den vil ikke kunne slipes), men vi bytter nok ut hele parketten uansett når den blir veldig stygg så det var ikke viktig for oss å ha en tykk parkett (med barn i hus blir det nok noen ganske dype hakk og en del vannsøl som gjør at vi må bytte). Vi gikk uansett for Tide selv om den var 2-stavs fordi vi syns den var roligere enn de andre to som har litt mer fargevariasjoner, årringer og kvister. Kikket på produktsiden til Tide nå, og den ser mye mørkere ut der enn den er i virkeligheten. Om du vil kan jeg prøve å legge inn et bilde jeg tok av parketten vår for søsteren min (evt sende på SMS), men det må jeg i så fall gjøre i morgen da jeg ikke har tid nå (om dette er i den gata du ser for deg parketten).

Dette var og veldig fint! Vil veldig gjerne se bilde!

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat