Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-13, 19:00   #10
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort og reservasjonsrett og å selge sjela si og sånn

Jeg er kjempesint over dette og det er jo selvsagt bare sjølpompøst sprøyt at man ikke kan henvise for sin egen samvittighets skyld. De gjør det for å jævles overfor de som trenger den helsetjenesten. Det er ikke noen grunn til å ha respekt for en lege som holder på sånn.

Jeg er feks sterkt i mot aktiv dødshjelp og hadde nektet å utføre det, og sørget for at jeg ikke hadde kommet opp i det i jobben. Ellers hadde jeg funnet meg en annen jobb.

Jeg hadde selvfølgelig ikke nektet å henvise. Da setter man seg til doms over andres rett til å bestemme selv.

Jeg har lyst å fike oppe de sjølrettferdige folka og fatter ikke at legeforeningen godtar det.