Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-13, 12:47   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine dempede (jogge)sko?

Jeg kjøpte nye joggesko på Nikeshopen i London i mai.
Utgangspunktet mitt var at jeg ville ha et par Nike Free, mannen(den litt kjekke i Nike-tøy fra topp til tå) sa med en gang jeg nevnte at jeg hadde vonde hæler at Nike Free ikke var gode nok.
Han kom med Nike Vomero 8 til meg, og de har jeg brukt siden. Absolutt de beste skoene jeg har, og jeg har godt utvalg i gode, dyre sko for vonde ben!
Jeg har også et par Vomero 7, men 8 er best. Jeg tror dempingen er noenlunde lik, men overdelen på skoen er litt annerledes og passer meg bedre.

Mitt beste råd er å gå i en god sportsbutikk hvor de har litt peil på sko, og be om hjelp der.