Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-13, 00:05   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mazda CX-5, VW Tiguan eller Mitsubishi Outlander?

My two cents: Vi har prøvekjørt alle tre. Mitsubishien er det beste kjøpet, rent økonomisk, av alle mellomklasse SUV (vi gikk systematisk til verks så dette har vi regnet oss frem til) og den er av de største mtp. plass i bagasjerommet. Men den er kjedelig. Plastikk, mye støy og nesten litt vond å kjøre.

Mazdaen er den beste å kjøre (synes vi, mest sportslig), men trang i coupéen og for liten plass i bagasjerommet (for oss, vi har to barn). Ellers OK.

Tiguan hadde ikke jeg brukt penger på. Kjedelig å kjøre, trang og seig - til tross for at vi prøvde R-utgaven med 140hk. For meg er den et uforståelig valg, rett og slett (og dette kommer fra noen som egentlig mener at tyske biler er det eneste som gjelder).

Om dere skulle prøvd flere biler, ville jeg prøvd Subaru Outback. Det er en crossover og av alle bilene vi prøvde som det ikke sto BMW på(), er dette den bilen som absolutt var best. Sprek, romslig, gøyal på veien og fantastisk 4WD. Men ingen vakker bil da, akkurat .