Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-13, 09:16   #16
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trening] Hvor hensynsløs er det mulig å bli?

Dersom det faktisk er sånn at disse ikke ødelegger løypene, så er det jo for såvidt greit. Men slik jeg leste artikkelen, så hadde denne mannen tenkt til å sykle i skiløypene selv om sykkelen ødela løypa. Og det syns jeg ikke er greit.

Jeg tenker også på at en del av de som mener man fint kan bevege seg i skiløypene fordi det ikke finnes andre alternativer til å gå tur i skogen om vinteren glemmer at det ikke er like sannsynlig at løypa hadde vært der i det hele tatt, hvis den ikke ble kjørt som skiløype. (For øvrig er jeg ganske avslappet på folk som beveger seg til fots, eller på sykkel for den saks skyld, i skiløypene, hvis det gjøres på en hensynsfull måte, og ikke ødelegger sporene - men man skal ikke glemme at det legges ned ganske mange timer og mye penger i løypenettet. Og at grunnen til at det gjøres er for at man skal kunne gå på ski.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat