Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-07, 15:48   #16
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er jeg sær her?

Nå er jeg bare sur.
Jeg fikk beskjed av kjøkkenleverandøren at det var greit at jeg skulle få en annen selger. Jeg venter jo selvfølgelig at jeg blir kontaktet innen et døgn av en annen selger som kan gå igjennom tilbudet. Istedet får jeg mail av samme selger ! som ber meg gi beskjed når hun kan ringe meg å gå igjennom tilbudet.

Jeg takket ja under forutsetning at vi fikk en annen selger (Jeg skrev skriftlig "under forutsetning"). Jeg skrev enda en mail og spurte om det var en misforståelse og fikk til svar:
Hei igjen!
Kjøkkenet med montør er allerede reservert til uke 34, dvs rundt 20.- 23. august et sted.

Jeg har ikke prøvd å stopp eventuelle mailer hos xxxx, og synes heller ikke det er nødvendig.
Du blir kontaktet for en avtale i neste uke med en annen selger. Denne uka har vi ikke nok ledig kapasitet. Håper det er ok.

Nei, det er faktisk ikke ok at de tar min misnøye så lite alvorlig at ikke de engang snakker med selger, og heller ikke kontakter meg før NESTE uke.
Så jeg skrev tilbake:
Hei

Nei, dette er nok desverre ikke "ok" for oss. Vi var såpass misfornøyde av behandlingen at vi takket ja under forutsetning at vi ble kontaktet av en annen selger. At kontakten med forrige selger ikke er stoppet samt at ikke vi er kontaktet av ny selger som jeg ba om betrakter jeg som et brudd på forutsetningen.
Avtalen er derfor ikke gyldig. Om vi likevel skal bestemme oss for dere, så vil vi ta kontakt.

Mvh
.......

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat