Sv: [Trening] Hvor hensynsløs er det mulig å bli?
Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.
Her tror jeg det er sånn at hvis ikke idrettslaget hadde kjørt løyper så hadde det ikke vært mulig å gå eller ri i skogen heller. Jeg syns det er uhørt å med vitende vilje tråkke rundt i skiløypene og ødelegge dem, jeg altså. Det er MASSE jobb å holde løypene preparert og her jeg bor er det snakk om noen få uker i året der det er mulig å gå på ski. Da syns jeg faktisk skiløypene kan få være i fred for annen ferdsel den korte tiden det er snakk om. Men de som bruker løypene sommerstid syns av en eller annen grunn at de har rett på å ødelegge dem når de er preparert.
For min del kunne det gjerne vært forbudt med hester og hunder i skogen hele året, jeg kan ikke fordra å møte dyr i skogen og hater å gå canossagang for å ikke tråkke i all bæsjen, men ser jo at det ikke er en reell mulighet. 
Jeg hopper av og fjerner hestebæsj på veiene både sommer og vinter, jeg altså. Og ri altså aldri i skiløypene.