Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-13, 23:02   #18
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Invitasjon til bursdag. Ha med pc!

Mine bruker ikke pc til annet enn lekser, ellers er det litt iPad-bruk, men så godt som ingenting i ukedagene og begrenset i helgene. Min eldste er 11. Ellers leker han med Lego fortsatt, leser fotballblader, spiller fotball, leker i skogen og bare virrer rundt. Det er vi som har satt begrensningene på "skjermtid". Den brukes mest til å se tv-programmer, egentlig.

Derfor hadde jeg ikke bekymret meg et sekund om det ble invitert til LAN-bursdag eller lignende, kanskje heller tenkt at det kunne være han lærte noe.

Men om jeg hadde en generell frustrasjon rundt dette så hadde jeg nok også følt at en pc-bursdag var "dråpen".