Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-13, 22:11   #635
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I-landsproblemer

Mannen min har reist på seminar og jeg ble ringt opp fra barnehagen bare 6 timer senere...Lillesøster er syk, kom og hent. Ble møtt av en aktiv jente som ikke så det minste syk ut når jeg kom (hadde hatt vondt i hodet og sovet før jeg kom). Vel, jeg avblåste faren og sto klar til å kjøre en hel gjeng på trening kl 17.30...istedenfor måtte jeg vaske matta i gangen, gulv, vegger, dører, sko, jakker og demontere terskelen for å få vekk alt oppkastet som kom ut av den lille jenta. Var visst syk ja! Og nevnte jeg at mannen skal på seminar til fredag og at jeg hater, hater, hater å tørke spy!? Det er hans jobb, jeg spyler barn på en meters avstand og trøster etterpå!