Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-13, 13:54   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som kan hjelpe meg med noen bæsje-rim?

Bakgrunn: Vi er de eneste i et stort nabolag som ikke har gjerde eller hekk mot veien. Huset er et stykke fra veien så. Vi har lang tomtegrense mot veien, ca 100 meter = at mange mange hunder bæsjer i hagen vår, eller mer riktig at hundeiere lar hundene sine bæsje i vår hage. Det i sin tur innebærer at vår tråkker i hundebæsj når vi er klipper plenen, raker blader eller klipper busker og trær (denne delen av hagen er ikke et sted der vi oppholder oss ellers og det tror jeg at folk ser og dermed er det visst ikke så farlig. Jeg tok en dame på fersk gjerning i dag og hun følte seg nok rimelig dum, men hennes vurdering var at hun vurderte at det ikke var så farlig der. Spesielt på våren er det ekkelt ekkelt, vi har bestandig hundebæsj under skoene, det er som om folk tenker at det er ikke så farlig om hunden bæsjer på snøen.

Jeg trenger rim, litt "morsomme" (så at man ikke får sure naboer) med en mening som jeg kan sette opp på de bortimot ti trærne som er nede ved fortauet. Vi vurderer også å henge opp bæsjeposer, det er jo greit, hvis de tar opp etter hunden.

Dårlige eksempel fra meg:

Det som gjemmes i snø
Kommer frem i tø
Hver vår har vi 500 hundebæsj i hagen
(Og så noe som rimer på hagen)

Men alle dager!
Jeg bæsjer ikke i deres hager!

Er det noen kreative som kan hjelpe meg!?!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat