Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-13, 10:11   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor viktig er det for deg at barna dine ser og opplever Norge?

Nå synes jeg tråden tar en annen og ventet vending. Jeg mener ikke at ikke Norge er et bra ferieland. Som sagt, jeg har tenkt å tvinne tommeltotter her hver helg og hele ferien til neste år.

Men jeg synes ikke det er VIKTIG at barna får se Norge, og jeg har definitivt ikke noen form for martyrsk forestilling om dårlig samvittighet. Jeg synes det er viktig at de får oppleve andre kulturer, jeg synes det er viktig at de får se at ikke alle barn har det slik som oss, jeg synes det er viktig at de ikke tror reising er Syden. Jeg synes det er viktig at de blir glad i å reise, se ulike ting, høre andre språk, skjønner sosiale ulikheter.

Å reise i Norge er fint. Å dra til sol og varme er fint. Å se England er fint. Ingen av dem er viktig.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat