Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-13, 18:30   #19
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fikse selv hvis du har en mann

Haha! For litt siden kom styreren i borettslaget, en hyggelig eldre mann, for å fortelle oss at vi måtte gjøre en liten greie med radiatoren. Rett før han skulle forklare hvordan man gjorde det spurte han helt naturlig: "ja, kanskje mannen din er hjemme?". Jeg antydet lettere lattermild at han var det, men at jeg hadde stor tro på at jeg skulle få det til hvis han bare forklarte det godt nok. Han ble flau og sa at det selvfølgelig var veldig dumt sagt, noe det jo var, men det var jo tydelig at det ikke var for å være frekk. Hjalp litt.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat