Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-13, 21:35   #14
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leser Jehovas Vitne dødsannonser?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg fikk en som handlet om å snakke med de døde for en god tid tilbake, så tror det er tilfeldig. De er tydeligvis opptatt av slikt.

Husker innhodet sånn grovt: "Nei man kan ikke snakke med de døde... det er nemlig DEMONER man snakker med!!".

Right.

Jeg syns det er minst like merkelig å tro at man kan snakke med de døde som at noen tror man egentlig snakker med demoner. Det er allikevel mange som tror på spøkelser. Skremmende mange.

Men, til saken. Jeg tror ikke JV leser dødsannonser med et slikt formål, Inagh. Min stemor er pioner, eller forkynner på heltid og mitt inntrykk er ikke at de driver på med sånt.