Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-06, 14:03   #111
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Ja, jeg fikk med meg at de trakk seg inn igjen og beklaget uttalelsene og det er veldig bra, men da var jeg allerede så provosert at jeg laget denne tråden.

Jeg synes det er litt rart at du ikke vil godta unnskyldningene som kom i den tråden. For hadde du gjort det, ville du ikke blitt så provosert som du tydligvis er blitt nå. Man kan ikke drive å dra opp ting som er gjort og sagt og beklaget i hver eneste tråd og diskusjon heretter. Vannet som rant under bekken i forrige uke er borte og i sjøen nå, og jeg synes man skal ta utgangspunkt i det vannet som faktisk renner der nå.

Hvis jeg skulle gå rundt og være sur på alle som en eller annen gang i livet mitt hadde vært ufin mot meg, ja da ville jeg ikke hatt det noe særlig godt. Og samme prinsippet synes jeg skal gjelde her, har noen sagt unnskyld på en ærlig og redelig måte så må man godta det.

Bortsett fra det så signerer jeg Skilpadda på alle punkt.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat