Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-07, 12:04   #31
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å inkludere innvandrere

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Noboen ungen her lekte med barna mine endag da vi grillet. Jeg sendte mat med ungen hjem siden hun ville gå hjem. Stakkas hun hadde jo vært i grill lukten, så det føltes som selvfølge at hun også skulle få mat.

Moren ble skikkelig snurt.. (må bare si at dem er norsk)

Det var jo langt i fra noe vondt ment at jeg sendte mat med jentungen hjem. Men tror vi kommer til å tenke oss om ett par ganger neste gang vi gjør sånt her igjen med denne nabobarnet!

Men så har vi igjen en engelsk par, der spiser barna når dem er der og ungene deres spiser her når dem er her. Det har funket helt fint!

Akkurat det der med felles-foring av nabounger syns jeg er vanskelig. Jeg ønsker gjerne å dele med andre som er på besøk hos oss når mine barn får mat, men er slett ikke alltid like glad for at ungene mine kommer hjem med isrester rundt munnen nøyaktig 3 1/2 minutt før middag. (Eller om de har spist pølser eller boller, like ille det rett før middag).

Men samtidig syns jeg jo ikke jeg kan gå ut og dele ut pølser og is og boller til mine barn mens lekekameratene står og ser på.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat