Tråd: Idakjole
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-13, 12:47   #1
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Idakjole

Hjelp!

Begge mine døtre skal spille Ida i Emil i Lønneberget i skoleforestilling om to uker, og de trenger noe å ha på seg. Den ene skal sågar bli heist opp i flaggstanga og hevder derfor hardnakket at hun trenger rød kjole, hvitt forkle og trinn mage.

Jeg kunne sydd noe, men jeg ser på kalenderen at jeg kommer til å slite med å få det til. Hvordan løser jeg dette dilemmaet på en enkel og ikke for dyr måte? Med unger som knapt går i kjole, så har jeg da virkelig ikke noe liggende og slenge hjemme som kan brukes. Det er kanskje relevant å nevne at de er fjerdeklassinger og i underkant av 140 cm høye.