Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?
Opprinnelig lagt inn av Java, her.
Nei, de kan nok ikke kreve det juridisk. På den andre siden er jeg spent på hvem du mener skal gjøre jobben for deg. Og hvis du mener den typen dugnad ikke er ønskelig så lurer jeg på hvor du mener idrettslaget skal hente penger til den nødvendige jobben med oppgradering av idrettshall.
Jeg synes jo alle skal bidra, men jeg tenker jo også at idrettslagene skal "tilby" flere måter å arbeide for klubben/laget på. I dette konkrete tilfelle synes jeg feks at det å betale 600,- kroner inn til laget hadde vært et veldig greit alternativ.
Vi er heldige og har mye forbruksvarer/nyttige ting i omløp i området, da synes jeg det er greit. Sokker til 300,- paret synes jeg var uheldig å selge. Anbefaler HI å engasjere seg mer, da får du bestemme hvordan man kan bidra! (Det er helt seriøst forslag fra min side)
Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.
Jepp! Har kjøpt doruller til russbuss, idrettslag og you name it. Av folk jeg ikke kjenner, men for å støtte Noe™.
Kjøpte dopapir i denne uken. MEN jeg tror det blir mer og mer uvanlig, vi har sjeldnere og sjeldnere kontanter.