Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-07, 13:42   #22
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn på besøk og mat

Jeg synes det høres rimelig ut at ungene ringer hjem og spør/sier fra dersom de ikke skal ha middag, akkurat som jeg synes det er greit å vite om det dersom mannen min spiser middag på jobb og dermed ikke skal ha noe. Jeg tror jeg kommer til å foretrekke en slik avtale når poden blir stor nok til at det er aktuelt. (Jeg tror det skal ganske mye til før jeg ville si at gutten ikke får lov til å spise hos venner, men det er greit å klarere det.) Og jeg tror jeg også ville bedt besøkende kamerater om å ringe hjem før de spiste middag hos oss.