Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-13, 12:53   #16
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gleder du deg til?

Så kjekk tråd!

Jeg gleder meg til å få besøk av både min og mannens familie i morgen for å feire mannens bursdag. Gleder meg til han skal åpne gavene, spesielt farsdagsgaven (jeg og ungene klarer nesten ikke holde tett ), og at mamma får være med på bursdagene i år siden hun kan ta rullestoltaxi.

Gleder meg til de begynner å legge belegningsstein i gårdsrommet på mandag (vi skulle egentlig ha lagt selv mot at de gjorde grunnarbeidet for oss, men etter å ha sett hvor lang tid det tar med legging av diverse annen stein med kolikkbaby og 3 barn rekker vi rett og slett ikke å bli ferdige innen vi skal ha dåp om et par uker), og tenkte jeg skulle få med meg noen triks som vi kan bruke når vi skal legge belegningsstein på nedsiden av huset til neste år.

Gleder meg veldig til å dra i besøk til en kollega (sammen med andre kollegaer) på tirsdag. Setter så utrolig stor pris på henne, og var redd for å miste henne på arbeidsplassen da de nye pensjonsreglene stod på trappene, men nå får vi beholde henne allikevel. Alle skulle forøvrig hatt en slik kollega som henne!

Gleder meg til ungene skal ha fridag fra barnehagen på fredag (selv om jeg hadde dem på maten i går kveld er det rart hva noen timers søvn kan gjøre ). Og til familien er samlet i dåpen om et par uker. Til koldtbordet og kakene! Til dåpskjolen er sydd slik at jeg kan starte på julehåndarbeid. Til vi skal treffe venneparene våre igjen, det er alltid så gøy og energirikt. Til å se den deiligste niesen min igjen! Hun bor i Oslo, og er bare til å spise opp Føles som min egen, men ser henne jo så alt for sjeldent! Og så har hun så god kontakt med eldstegutten min - de to er så like - at det er en fryd å studere dem! Føler babytuppa mi er av samme ulla så det blir gøy å se hvordan det utvikler seg. Alle burde forøvrig hatt en slik deilig niese også, hehe.

Er så heldig å ha mange venner som just har fått barn på likt med meg så det blir en del treff i uka, og disse gleder jeg meg til hver gang! Og til søstern får nummer to som er ventet på nyåret. Det er stort!

Sist redigert av Odelia : 09-11-13 kl 12:56. Årsak: Hmm, høy på sjokolade og kaffe, her var mange skrivefeil :D
Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat