Sv: Hvem er dette forumet for?
Svarer paa spoersmaalet i overskriften jeg>
Dette er helt klart et forum for slike som meg . Jeg synes det er artig at det er mange her som er opptatt av at vi bruker det norske spraaket riktig. Jeg er nok selv mer enn middels opptatt av rettskrivning, og synes det er bra at det er saa mange som skriver riktig her. Da er kanskje ikke det norske spraaket saa ute aa kjoere som jeg trodde allikevel . Paa den annen side kunne jeg aldri tenke meg aa henge meg opp i andres skrivefeil, bare hvis det ligger noe humoistisk paa lur, som jeg bare ikke kan klare aa overse.
Maa ellers si at jeg ville synes det var synd om dette med rettskrivning ble saa fokusert paa at noen vegret seg for aa si sin mening her inne. Det er jo tross alt innholdet som er viktig, og det er sjelden folk skriver saa mye feil at innholdet blir utydelig.
Goey at det er en egen traad hvor man kan pirke paa og leke med spraaket saa mye man vil. Hvis man holder seg der med sitt flisespikkeri, saa kanskje man forhindrer at noen faar skrivevegring .
Ellers liker jeg selvfoelgelig ogsaa godt innholdet paa dette forumet og maaten det snakkes paa. Har sagt det foer, men maa bare gjenta at jeg serioest er redd for aa bli avhengig . Naar det er saa artig her, saa har i hvert fall jeg en tendens til aa bli her litt for lenge, og det maa jo gaa ut over noe annet.
les > helst husarbeid
Naa maa jeg bare faa sagt, foer alle iler til aa skal rette paa meg her, at jeg mangler visse tegn og bokstaver paa mitt tastatur. Saa det er ikke feil alt som ser ut som feil .