Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-13, 10:36   #24
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.249
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes slike i Norge?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Sympatiklem herfra også. To små i ulvetimen høres uutholdelig ut. Har dere Babybjørn vippestol? Disse + leker i hånden pleide å være godkjent underholdning for en stakket stund da mine var babyer, husker jeg. De gynget seg selv og hadde det ganske ok oppi der.

Babybjørn vippestol har vært redningen her også. Men nå begynner den rett og slett å bli for liten. Men jeg har lagt opp til "stasjonsarbeid" med de: først er det leketeppe og et tonn med leker. Deretter settes i bilsetet (maxicosi) - da bruker de gjerne 20 minutter på å komme seg ut og leke der. Så er det med hver sin sleiv i hånda på kjøkkengulvet. Og DA har klokka blitt 1630, og de vil bare stå på gulvet helst støttet opp på hvert sitt bein hos meg, og sutre.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat