Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-13, 11:51   #23
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når all såkalt kløfri ull klør ...

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Bambus er fantastisk!

Jeg synes selv at ingenting i verden slår ull og spesielt silkeull. Men jeg har noen kløere i hus og etter at vi handlet inn litt bambus så er det god stemning. Mannen har aldri greid å bruke ull, og har frosset i den våte bomullen sin, men etter han fikk bambusundertøy og kan ha ull utenpå er det en annen verden.

Polyanna: jeg skjønner at man greie seg nogenlunde uten ull der du er vokst opp, men der jeg er vokst opp med vintere med ukesvis med 30-40 minus? Niks. Det er jo ikke religion at ull holder varmen når det er vått og at det puster, rengjør seg selv ved lufting og er en bedre naturressurs enn bomull, som miljømessig er det verste man kan bruke. Bambus er mye mer miljøvennliug, puster og er også mer hygienisk enn bomull.

Hvor finner jeg gode bambusklær på nett?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat