Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-13, 17:42   #154
andreas84
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2013
andreas84 er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: "Smart" telefon

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

....for det andre så svarer du bare på halvparten av argumentene som kommer imot påstanden din...

...Da blir det for det første ikke så billig lenger, og for det andre iallefall ikke miljøvennlig. Tekniske duppeditter er vel noe av det mest miljø uvennlige kjøper hvis jeg husker riktig (jeg gidder ikke bruke tid på å Google det så lenge diskusjonen er på det nivået den er!), og da er det helt tullete å skulle kjøpe to dingser istedenfor en når jeg klarer meg helt fint (og bedre) med bare den ene...

Det er ikke alt jeg gidder å svare på, for det kommer så mye sprøyt. Der er du en sterk bidrager.

Artig du innrømmer at innkjøp av tekniske dupeditter er miljøskadelig. store prosenter av "smart" telefon kjøp gjøres for å oppgradere til noe nyere og mer trendy. Touch telefonene er også lettere å ødelegge, og dyrere å reparere.

1. Don’t argue with idiots because they will drag you down to their level and then beat you with experience. —Greg King
  2. Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference. —Mark Twain
  3. Answer not a fool according to his folly, lest thou also be like unto him. —Proverbs 26:4 (King James version)

andreas84 er ikke aktiv   Svar med sitat