Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-13, 08:35   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din bruk av smart-telefon

Bruker telefonen min til å

• ha kontroll på timeplanen og rommene for forelesning
  • månedskort + tilleggsbilett på toget når jeg skal reise lenger
  • sjekke når t-bane/trikk/buss går og hvordan jeg enklest kommer meg fra a til b
  • sende postkort med bilder som er tatt der og da (farmorer er mye mer begeistret for bilde av ungen forran Nidarosdomen enn et masseprodusert postkort med bare Nidarosdomen på)
  • se film via Netflix
  • lese og sende epost
  • notere småting jeg kommer på, adresser jeg skal til osv.
  • vekkerklokke og "nå er klesvasken/poteten/whatever ferdig"
  • sjekke været for planlegging av påkledning
  • radio
  • oversikt over trening
  • geocoaching
  • fører regnskap (det er veldig mye enklere når alt kan føres inn på tlf rett etter en handletur, fremfor å måtte ta vare på kviteringen og skrive det inn på Mac'en senere)
  • lese bøker
  • syklus-oversikt
  • blogge
  • forumbruk
  • spill for å aktivisere treåringen når vi sitter på toget
  • kamera
  • ordbok
  • handleliste (det mest geniale er jo at den sorterer i grupper som er på samme sted i butikken, så jeg slipper å løpe frem og tilbake i butikken)
  • kinobiletter
  • turtips fra ut.no

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Sist redigert av Input : 14-11-13 kl 10:55.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat