Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-13, 11:00   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken norsk nettbokleser?

Jeg har en kindle, og grunnen til det er at jeg leser veldig mye amerikansk og engelskspråklig litteratur, og har ikke hatt behov for noen av de norske variantene.

Men for litt siden hadde jeg lyst til å lese Jo Nesbøs siste, og registrerte meg hos Haugenbok, tror jeg det var. Men det var jo så knølete! Ikke kunne jeg kjøpe bøker via ebokleseren, det måtte gjøres på nett, og deretter måtte jeg laste ned boka ett sted og opp et annet sted og what not.

Jeg vil ha en app som gjør at jeg kan laste ned bøkene direkte til ipaden, dele dem til mobilen, og helst også lagre filen på dataen slik at jeg kan gjøre den om og lese den på kindlen.

Finnes det?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat