Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-07, 20:40   #49
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Tro meg, jeg har en hyyyyyler og vræææææler selv, men likevel får hun ikke gå rundt. Jeg synes selv det er forstyrrende, og tillater det derfor ikke mine barn.

Jeg synes det er mye mer forstyrrende med et barn som hyler og vræler enn et som går rundt, så jeg håper ikke vi kommer på samme fly noengang.

Ja, og jeg mener selvfølgelig barn som er så små at man ikke kan forklare dem at de må sitte i ro. Barn på ett-to år. Når hun blir større må hun pent sitte stille. Jeg vet ikke om hun ville vrælt i tre timer, jeg orker aldri å høre på at hun vræler i en hel time. I allefall ikke når det kan stoppes på en enkel måte.

Jeg er i allefall glad jeg har et såpass avslappet forhold til slike ting at jeg ikke lar meg forstyrre og irritere så lett av det som foregår rundt meg. Det høres slitsomt ut å reise hvis man har det slik.

Sist redigert av My : 09-05-07 kl 20:46.
My er ikke aktiv   Svar med sitat