Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-07, 21:36   #53
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg går som regel turer med ungene i midtgangen på lengre flyturer, men de får naturligvis verken herje alene eller plage andre flypassasjerer. Jeg ser ikke det helt store problemet med det.

Signerer hvert ord.

Leietur i midtgangen er stas, og en fin avveksling. Og jeg vil med hånden på hjertet si at vi ikke plager en sjel. Tvert imot er det enkelte som kjeder seg som synes det er litt stas å dille med de små når de går forbi. En KORT stund.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat