Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-13, 08:59   #51
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det hoper seg opp med rene klær

Jeg bretter dem når jeg tar de av tørkestativet, så er det gjort i en operasjon, fremfor to. Mannen min er enda flinkere, så han sorterer og samler i en blå ikeapose, hva som skal til hvilke rom.

Jeg synes barn skal kunne bidra så mye som mulig. Jeg forventer - og har forventet i mange år - at elleveåringen sørger for å rydde i tøy, hive tøy på vask, kan henge opp, vaske noen maskiner, brette og legge på plass. Hun kan lese, så hun kan vaske. Femåringen hjelper også litt.