Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-13, 17:55   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cewe fotobok fra Japanfoto

Hva er forskjellen på digitalprint, glanset digitalprint, høyglans fotopapir og så en type til som jeg ikke husker.

Vi har alltid bestilt blankt papir, men jeg husker ikke om det var glanset fotopapir eller glanset digitalprint.

Problemet er at jeg får beskjed om at bøker med mer enn 98 sider ikke kan ha høyglans fotopapir. Er dette noe nytt? Trodde liksom det var det jeg hadde hatt før, men alle våre bøker er mer enn 98 sider. Hm. Det er mulig vi bare hadde glanset digitalprint før, og i tilfelle er jeg fornøyd med det, for det er fine, tykke og blanke sider i bøkene våre.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat