Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-13, 20:34   #96
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det hoper seg opp med rene klær

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg ønsker meg forresten skittetøysSKAP. Vi har til og med satt av plass til det. Men hva gjør man med alle våte kluter og håndklær?

Vi har skittentøyskap (høyskap med sjakt fra badet ovenfor ), og sorterer i de uttrekkbare trådkurvene som er inni. Der kan jeg justere hvor mange kurver vi skal ha og høyden på de (eksempelvis får 60 gradersen mer høyde enn 40 gradersene). Vi sorterer ull, mørk, mellom/lys og hvit 40 graders i hver sine kurver, mørk og lys 60 graders sammen (men sorteres når jeg setter på siden jeg ofte vasker minst én 60 graders til dagen) og 90 graders. Nå som vi har baby har hun egen sortering i tillegg. De våte klutene/håndklærne kastes i skittentøysjakten og så sorterer jeg som regel på kvelden (og da settes de som regel på så lukt blir ikke noe problem). Ellers er jo trådkurvene luftige så de får jo tørket der sånn sett. For å unngå lukt i skapet (type når noen har tisseuhell) har jeg en slik duftspray som utløses om jeg vifter med noe foran så da gjør jeg det når jeg legger inn tisseting. Problem solved

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat