Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-13, 08:05   #237
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du at FrP er et rasistisk parti?

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Lett fornærmet? Nuvel. Det kan jo ha noe med at om det er én person som har spurt "Jammen , hvor er du EGENTLIG fra?", eller kommenterer hvor godt norsk du snakker, snakker engelsk til deg, spør deg om religiøs tilhørighet, så kan det passere. Når det derimot bli mange, ja da blir det irriterende i lengden.

Ja, var det ikke det jeg skrev da? At jeg forstår det kan være plagsomt om man får det hele tiden. Men summen blir ikke rasisme likevel, selv om det nok ikke blir mindre irriterende av den grunn. Folka nysgjerrighet kan være irriterende. Definitivt.

Jeg har to brune barn som skiller seg ut. Jeg er selvføgeliglig bekymret for dem og hva de vil møte i framtiden. Foreløpig har det vært lite og ingenting i grunnen, stort sett bare noen gamle damer som lurer. Men kjæresten og jeg fikk en del blikk i sommer da vi var på ferie med fire brune barn som er relativt jevngamle. Og vi er fryktelig blonde og blåøyde selv.