Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-06, 15:19   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din ungdoms film?

The Breakfast Club er jo en av de aller beste High School-filmene fra den tiden.

Jeg har et særdeles levende minne av første gang jeg så Pretty In Pink. Det var nyttårsaften og jeg og foreldrene mine var på fest hos bestevenninnen min. Hun og jeg fikk ha vår egen private fest på rommet hennes med TV og innleid moviebox. Og Pretty In Pink. Jeg ble forelsket i Duckie og jeg tror også jeg fikk mitt første "egne" forhold til mote gjennom den filmen. Jeg begynte å sy masse klær selv, designe dem, tegnet klær osv. Og klesstilen til Iona som Andie jobbet med i platebutikken er nok faktisk noen av det som har definert min stil i dag, med en viss hang til 50-tallet.

Wow, jeg har ikke innsett selv hvor betydningsfull den filmen har vært for meg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat