Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-07, 23:29   #10
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?

Veronal er nicket mitt fordi det forteller alle og enhver at jeg er fagnerd og glad i Italia. Veronal var det første kommersielle barbituratet og fikk navnet sitt fordi en ignorant mente at Verona var den mest søvndyssende plassen på jord. Helt feil, selvfølgelig. Verdens beste vin dyrkes i åssidene til Verona.

Flere har fått en overdose Veronal - deriblant mannen på 200-lappen (ja, Hydros Birkeland) og Marilyn Monroe.

Avataren er min heltinne Ani DiFranco fra albumet Little Plastic Castle. Ani er verdens beste singer/songwriter. Noen tror jeg ser slik ut.