Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-13, 20:48   #7
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sletter man seg?

Vi er mange som har vært der, og det helt uten å ha startet såpass mange tråder om et så omdiskutert tema, som det du har. Det jeg prøver å si er at mattråder og helse og alt dette vekker til live mange følelser, det er mange forskjellige meninger ute og går og når alt i tillegg foregår skriftlig, er det lett for at misforståelser oppstår. Jeg tar meg i å tenke at ditt fokus på mat og helse ikke er spesielt sunt, og at du er veldig opptatt av det, men bare jeg får tenkt meg litt om er jeg er sikker på at det ikke er noe problem, og at det bare er en liten del av deg selv du velger å dele med oss.

Håper du blir!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat