Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-13, 10:07   #261
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det hoper seg opp med rene klær

Sånn tilbake til hovedtemaet- jeg har oppdaget en ganske finurlig greie her.
Vi har nettopp flyttet, og hatt mye hjelp underveis av min mor til å passe unger og sånt mens vi har pusset opp.
Og helt magisk har alle rene klær havnet i bunker ferdig brettet på sengen vår.
Trikset er visst å legge alt det tørre nyvaskede i en enorm haug oppå fryseboksen som damen passerer når hun kommer, og innen hun går igjen har det altså skjedd magisk ting.
Hun sa også at hun hadde lest i Aftenposten at en av de størst voksende fritidsaktiviteten til pensjonister i dag er å hjelpe barn og barnebarn med husarbeid. Og jeg er så flink, i stedet for å tenke at jeg er invadert eller at jeg er sjuske eller at jeg ikke er god nok til å holde huset i orden her så takker jeg for at hun har gjort det og maler videre.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat