Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-13, 18:13   #15
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fremtiden barnehage (Bergen)

Jeg kan godt skrive om våre erfaringer.

Klump begynte der da han var 2 år og gikk der ett år. Byttet kun dit pga vi ikke var fornøyd der han gikk. Da han ble 3 fikk vi plass i den vi hadde ventet på plass i. Heldigvis.

Var veldig fornøyd med personalet i fremtiden. Utrolig skjønne mennesker som gjorde sitt beste. Han gikk i en småbarnsgruppe med 9-11 barn. Var supert med maten og alt det spennende materialet, men selve opplegget var tragisk. Basebarnehage, så alt gikk på samlebånd. Lokalet var svært og hadde akustikk så gråt et barn så begynte jo alle pga lyden skremte jo alle. Før kl 9 var alle gruppene i samme rom. Så leverte barnet inn i et hylende lager med akustikk. Klumpen hylte i 4 mnd hver morgen, jeg gråt i gangen. Syns det var så jævlig. Glad han var 2 år når han begynte der og ikke 1.
Etter klokken 9 vet jeg at de delte seg så da tror jeg ungene roet seg og at de hadde mye gøy.
Når jeg hentet gikk de ansatte med små notatbøker og leste opp om ungen min.. det var vel så mye å holde styr på, at de måtte skrive opp og lese... På foreldre samtale sa de at han var urolig og hyperaktiv og at han ofte gikk inn i heisen og kjørte opp og ned alene... :yikes:
Var veldig glad da vi fikk plass i den bhg vi hadde ønsket hele veien. En vanlig avdelingsbarnehage. Han roet seg betraktelig da han begynte der.
Jeg liker ikke base. Stressende for barna og det er vanskelig å få relasjoner.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat