Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-13, 17:49   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strikke glitterlilla votter?

Den lille lillajenta vil så gjerne ha glitterlilla votter. Å strikke votter bør være innenfor kompetanseområdet mitt, men jeg sliter med å finne garn? Det eneste jeg fant var et nokså tykt et som krevde pinne 5, og det mente hun i garnbutikken at jeg ikke fant oppskrift til.

Er det noen som vet om et godt sted å lete? Det skal være ordentlig ull, og de skal brukes til hverdags. Hun må gjerne være jålete, men ikke upraktisk.

Eller er det bedre å bare finne et godt ullgarn, og strikke inn litt glittertråd histen og posten?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat