Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-13, 09:00   #4
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Falske produkter på norske nettsider? Ønsker tips

Feelunique ligger på Jersey, som jeg mener er momsfri sone. Ellers ser jeg at ting jevnt over er billigere i UK enn i Norge. En blush jeg så på, kostet 25 GBP her, og 410 NOK i Norge.

Blush og Blivakker har vært i vinden pga mistanker om falske MAC-produkter, eller i hvertfall produkter som kommer via andre distribusjonskanaler enn de offisielle. Det verste i dette er ikke anklagene om falske produkter, men måten de har håndtert saken på, med latterliggjøring og trusler, for så å trekke produktene fra nettsiden sin uten forvarsel. Jeg tror ikke de egentlig selger falske produkter, men de er ikke autoriserte forhandlere, og parallellimporterer varer, slik at man ikke kan være 100% sikker.