Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-13, 12:31   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handlekurven din, har du noen prinsipper?

Jeg synes det er litt vanskelig å vurdere hva som er bra dyrevelferd i mange tilfeller.

Jeg hører en del om fjærkre og har sett moderne kalkunfjøs med mangfoldige tusen frittgående kalkuner. De lever tett, noen blir hakket i hjel, men jeg klarte ikke helt å se at de har det fælt. Hva tenker vi er bra for kalkuner? Er det bare lykkelige kalkuner på gårdstunet som er etisk bra eller kan det finnes produksjon i storskala som vi tenker er OK?

Jeg vet at mange får hetta av å se moderne fjøs med 80 kyr hvor kyrne står i kø foran roboten til melking. Er det dyrevennlig? Har de det bra evt. bedre enn man hadde i et lite båsfjøs?

Jeg synes ikke det er så lett og aner ikke hvor jeg mener grensene går.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat