Tråd: Kjerringråd
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-13, 10:22   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringråd

Trikset jeg fant i går på nettet er jo bare genialt. Smelte en pose smørbukk karameller og bruke som lim til pepperkakehuset isteden for smeltet og brent sukker. Ingen brente fingrer siden karamellene smelter på mye lavere varme og kan faktisk tas på uten å brenne fingrene, og huset skal visst stivne etter kort tid, men ikke etter for kort tid så en ikke rekker å sette sammen delene som det ofte blir med brent sukker. Skal definitivt testes. Det er jo ikke akkurat et kjerringråd, men jeg synes det var så genialt at selv jeg skal klare å sette sammen pepperkakehus nå.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat